Literacko

Nowy miesiąc, nowe wyzwania!

Najpierw chyba Kana-chan poprosiła mnie o pomoc w poprawianiu błędów w swoim opowiadaniu "Anti-Character" (link znajdziecie w sznurkach), więc zostałam oficjalną betą (oczywiście nie jestem w stanie wyłapać wszystkich błędów, ale robię, co w mojej mocy, a różnice między "przed" a "po" widać bardzo wyraźnie). Później się oburzyłam, bo najlepsza ocenialnia EVER została zawieszona, a tak nie może być! Napisawszy to Szamana, odświeżyłyśmy współpracę i teraz można się śmiało zgłaszać z własnymi blogami, na których publikujecie prozę pod adres:
Ostatecznie "wygrało mi się" konkurs na opowiadanie, zorganizowany przez Prozaików. Tekst możecie przeczytać TUTAJ. A ponieważ również z założycielką tej bardzo pomocnej i absolutnie inspirującej strony, Halską, również nawiązałam coś na kształt współpracy, chcę Was serdecznie zaprosić na
gdzie również będą ukazywały się inne moje teksty (w przygotowaniu: felieton o polonistyce okiem studentki, która się wpakowała na amen w tęże filologię - może to kogoś zainteresuje), jeszcze dużo innych konkursów, porad dla piszących, recenzji książek i tak dalej. Serdecznie polecam, zajrzyjcie - nie pożałujecie. 

A do Krakowa zostało tylko osiem dni. Siedem, licząc do startu podróży. Już mną trzęsie z niecierpliwości! Już chcę jechać! 

Tym miłym akcentem ogłaszam koniec postu reklamowego. A ponieważ naoglądałam się ostatnio od groma filmów kostiumowych, zamierzam machnąć o tym następną notkę. Za jakiś czas.

Pozdrawiam ciepło!

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję, kochana Chiyo! =D

      Usuń
    2. Nawet już masz reklamę swojego tekstu na Katalogu Ocenialni. :)

      Usuń
    3. Łooooooo. Jakbyś mi nie powiedziała, to bym się w życiu nie pokapowała. >___<'

      Usuń
    4. Tak czułam, bom Cię jakoś na Katalogu nigdy nie widziała. Ale nie przejmuj się - tekst i tak już w Internecie jest, a chyba nie można czegoś bardziej puścić w świat niż właśnie tak.

      Usuń